واکنش آنی از ونیز ۲۰۲۲: مروارید ( تی وست)
پیش درامدی بر اسلشر ایکس

مروارید/ کارگردان: تی وست/ بازیگران: میا گاث، دیوید کورنزوت، تندی رایت، متیو ساندرلند/ امتیاز در آی‌ام‌‌دی‌بی: ۷.۲، امتیاز در راتن تومیتوز: ۷۸

 

خلاصه فیلم: مرواریددر یک مزرعهٔ خانوادگی زندگی می‌کند. او در حالی که تحت مدیریت خشن مادر ظالمش قرار دارد، وظیفهٔ مراقبت از پدر بیمار خود را که در کما به سر می‌برد، برعهده دارد. به دنبال جاه‌طلبی‌ها، وسوسه‌ها و سرکوب‌های به وجود آمده، شخصیت شروری را در او ایجاد می‌کند که او قبلا می‌ترسید که به آن تبدیل شود.

 

 

▪️ گاردین (پیتر بردشاو): یکی از شگفتی‌های جشنواره ونیز امسال حضور میا گاث در فیلم مروارید است. عملکرد اون در این فیلم او را به سطح بالاتری رسانده است. کار او بر روی تیتراژ پایانی به تنهایی شایسته نوعی شیر طلایی است. بدون اجرای باشکوه میا گوث در کنار تی وست، فیلم این چیزی نبود که الان وجود دارد.

 

▪️ ایندی‌وایر (کیت اربلند): هم در فیلم ایکس و هم در فیلم مروارید نبوغ تی وست مشهود است. مروارید ایده‌ای به اندازه کافی قانع‌کننده دارد و فیلمنامه‌ای دارد که هم می‌خواهد متعلق به ایکس باشد و هم تفکیک از آن باشد.

 

▪️ ورایتی (پیتر دبروگ): مروارید پیش درآمدی از فیلم ایکس است. تی وست در هر دو فیلم به ملودرام داگلاس سیرک رسیده است. ظاهر متمایز، ضد قهرمان جذاب و بازی میا گاث می‌تواند این فیلم وست را محبوب‌تر از فیلم قبل بکند.

1401/6/18 22:33:59