زندیا از همکاری با جان دیوید واشینگتن می‌گوید
من دیگر بزرگ شده ام

«مالکوم و مری» فیلمی است که در  دوران اوج همه‌گیری ویروس کرونا با گروهی تولیدی اندک و دو بازیگر اصلی فیلمبرداری شده است.

این فیلم سیاه و سفید همانطور که از نامش قابل پیش بینی است درباره دو شخصیت به نام‌های مالکوم و  مری است.مالکوم، کارگردان و مری همراه زندگی اوست. رابطه آنها شب افتتاحیه فیلمی از این کارگردان محک می‌خورد.

به گزارش ایندی وایر «مالکوم و مری» تاکنون بهترین تحسین‌ دوران بازیگری زندیا و جان دیوید واشینگتن را از سوی منتقدان در پی داشته، اما تفاوت سنی میان زندیای 24 ساله و واشینگتن  36 ساله نیز باعث به وجود آمدن حرف و حدیث‌هایی شده است.از حالا اما زمزمه نامزدی اسکار زندیا و دنزل واشینگتن برای این فیلم عاشقانه شنیده می‌شود.یکی از اشکالاتی که به فیلم گرفته شده، فیلمنامه و بخش کارگردانی است.

 زندیا عقیده دارد چون قبلا نقش دختر نوجوان را بازی می‌کرده حالا باورش کمی برای مردم سخت است که نقش یک زن بزرگسال را ایفا کند. او در مصاحبه با مجله‌ی «پیپل» می‌گوید تماشاگران باید این را بخاطر داشته باشند که او یک زن بزرگسال است.

            

زندیا می‌گوید: «مردم گاهی فراموش می‌کنند (قابل‌ فهم است چون از وقتی ۱۶ ساله بودم نقش شخصیت‌های ۱۶ ساله را بازی کرده‌ام ) که من بزرگ شده ام. می‌دانستم که وقتی رشد و تکامل پیدا کنم، در مقطعی باید نقش شخصیت‌هایی را بازی کنم که به سن خودم نزدیک‌اند.»

واشینگتن در مصاحبه با «ورایتی» به این انتقادات واکنش نشان داده و گفته بود که نگران اختلاف سنی ۱۲ ساله‌اش با زندیا نبوده چون بازیگر سریال «سرخوشی (Euphoria) «یک زن است.

واشینگتن گفته بود: «در موردش نگران نبودم برای اینکه زندیا یک زن است. مردم در فیلم خواهند دید که چقدر به زنانگی رسیده. او در سینما بیشتر از من مورد توجه است. من فقط هفت سال است که وارد  دنیای بازیگری شده‌ام. سابقه‌ی او طولانی‌تر است، بنابراین از او درس می‌گیرم. بازیگر تازه‌کار منم. خواهید دید که من در این فیلم به او بسیار متکی بودم.»

« او یکسری از  ماجراهایی که در توییتر و  اینجورفضاهای اجتماعی دارد بازگو کرد. وقتی بحث صنعت سینما می‌شود، من بصیرت او را ستایش می کنم.  من واقعاً برای دیدن مردم در هنگام اکران فیلم بسیار هیجان زده هستم - آنها  خواهند دید که او در این نقش چقدر بالغ است. ما در مورد تطبیق پذیری صحبت می کنیم و سم لوینسون و زندایا هر دو  این تطبیق پذیری را در پروژه باخود آوردند.»

«مالکوم و مری» به کارگردانی سم لوینسون از پانزدهم ماه بهمن از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

1400/1/20 01:24:17