واکنش آنی از ونیز ۲۰۲۲: نگران نباش عزیزم ( اولیویا وایلد)
جامعه بت نشین

ترجمه سارینا عزتی‌زاده

 

نگران نباش عزیزم/ کارگردان: اولیویا وایلد/ بازیگران: فلورنس پیو، هری استایلز، اولیویا وایلد/ امتیاز در آی‌ام‌دی‌بی: ۶.۵، امتیاز در راتن‌ تومیتوز: ۷۳

خلاصه فیلم: آلیس و جک زوجی جوان و خوشبختی هستند که در دهه 50 میلادی در شهرکی به نظر عالی زندگی می‌کنند. این شهرک توسط یک کمپانی اسرارآمیز ساخته شده که جک در آن کار می‌کند. آلیس در مورد شغل همسرش کنجکاو است و همین موضوع منجر به چالش‌هایی برای این خانواده می‌شود.

 

◾️ لس‌آنجلس تایمز (مارک السن): انتخاب بازیگران درام تصمیم سختی است. وایلد به عنوان سازنده فیلم‌های تجاری در انتخاب هری استایلز و همچنین بازیگران مکمل درست عمل کرده است.

 

◾️ ایندی‌وایر (کیت اربلند): اولین فیلم وایلد، بوک اسمارت، مهارت این بازیگر را در کارگردانی نشان داد. نگران نباش عزیزم هم از نظر ساخت دنیای خودش هم از نظر عملکرد اجراکنندگانش گام موثری بوده است. فیلمنامه فیلم از کیتی سیلبرمن است و بازی فلورانس پیو یکی از بهترین‌ها است اما حیف از بقیه.

 

◾️ ایندی‌وایر (جود درای): فیلم در یک جامعه بت‌نشین اتفاق می‌افتد که ارزش‌های دوران آیزونهاور( رئیس جمهور وقت آمریکا) منجر به مسائل شومی می‌شود که در زیر آن پنهان است. جنبه‌های فیزیکی پروژه به خوبی مدیریت شده است.

1401/6/18 22:17:38