جرج کلونی با «آسمان نیمه‌شب» مدعی اسکار است
تجلیل بازنشستگان از جرج کلونی

سینماتریبون: انجمن بازنشستگان آمریکا (AARP) اعلام کرد که جایزه‌ای افتخاری امسال خود را به جورج کلونی اهدا خواهد کرد.

«آسمان نیمه‌شب» فیلم جدید جرج کلونی است که  از نت‌فلیکس پخش شد و مدعی کسب اسکار است.

قرار است  جرج کلونی روز ۲۸ مارس در مراسم مجازی «جوایز فیلم‌های بزرگسالان» این جایزه را دریافت ‌کند. این انجمن هرساله به فیلم‌هایی که مخاطبان میانسال(50 سال به بالا) را در نظر می‌گیرد،جایزه اهدا می‌کند و می‌خواهد با  سن‌گرایی در صنعت سینما مبارزه کند.نامزدهای این انجمن در روز پنجم ماه مارس اعلام می‌شود و در شاخه سینما و تلویزیون نامزدهای رشته های مختلف اعلام خواهند شد.

این جایزه سال گذشته به آنت بنینگ اهدا شد و در سال‌های گذشته کوین کاستنر، رابرت دنیرو، مایکل داگلاس، مورگان فریمن و ... این جایزه را دریافت کردند.

از سوی دیگر جرج کلونی سریالی با موضوع شخصیت تخیلی باک راجرز را تولید می‌کند.
به گزارش هالیوود ریپورتر، نویسنده این مجموعه برایان کی وون(نویسنده سریال زیرگنبد ) است.احتمال اینکه در این سریال جرج کلونی نقش‌آفرینی کند، وجود دارد. شخصیت باک راجرز یک کهنه سرباز جنگ است که به کما می رود و در قرن بیست و پنجم از خواب بیدار می شود. پس از موفقیت فیلمی که در اواخر دهه هفتاد میلادی ساخته شد، یک مجموعه تلویزیونی با بازی گیل جرارد ، در نقش افسر نیروی هوای ارتش ایالات متحده و ارین گری هم براساس این کاراکتر به تولید رسید.

شخصیت راجرز اولین بار در کتاب فیلیپ فرانسیس نولان، آمارگدون خلق شد . قبل از اینکه به یک شخصیت اصلی در کتابهای مصور در سالهای 1930 تبدیل شود. این اولین بار نیست که این شخصیت سوژه سریال می شود. تاکنون دو مجموعه تلویزیونی با محوریت راجرز در سال های 1950 و 1970 ساخته شده است.کلونی آخرین بار در سال 2019 در «کچ-22» برای تلویزیون ایفای نقش کرد.

1400/1/20 01:24:21