کرونا بتمن را متوقف کرد

سینماتریبون:فیلمبرداری فیلم ابرقهرمانی «بتمن»  به کارگردانی مت ریوز پس مثبت شدن تست  کرونای بدلکار رابرت پتینسون به ویروس کرونا  متوقف شد. این سومین بار است که فیلمبرداری «بتمن» به دلیل ابتلای یکی از اعضای گروه متوقف می‌شود. چندی پیش خبری منتشر شد که رابرت پتینسون به ویروس کرونا مبتلا شده است. البته به طور رسمی گروه نامی از پتینسون نیاوردند ولی اعلام کردند به دلیل ابتلای یکی از اعضا فیلمبرداری تعطیل است.

روزنامه های چاپ انگلیس خبر دادند که این بدلکار باید   به مدت ۱۰ روز قرنطینه  شود. پیشتر خبری منتشر شده بود  که  ماه آینده فیلمبرداری «بتمن»  به پایان می‌رسد و در سال ۲۰۲۲ روی پرده خواهد رفت.

یکی از منابع  می‌گوید:‌ «فیلمبرداری یک فیلم پرفروش سینمایی در این حدو اندازه بدون خطر کووید هم به اندازه‌ی کافی دشوار است.» او اضافه می‌کند: «هرچند نشان‌دهنده‌ی کارایی سیستم تست برادران وارنر است، اما جداسازی این افراد به مدت ده روز برای استودیو دردرسرهایی به همراه دارد، به ویژه وقتی که برای ضبط دیدنی‌ترین صحنه‌های فیلم بر روی بدلکاران تکیه داشته باشند. فیلم همچنان قرار است ماه آینده به پایان برسد، و فکر می‌کنم همه نفسی به راحتی بکشند.»

فیلمبرداری «بتمن» ماه مارس سال ۲۰۲۰ به مدت شش ماه با تأخیر مواجه شده بود و به فاصله‌ی کوتاهی پس از آنکه در ماه سپتامبر ادامه پیدا کرد، پتینسون به کووید-۱۹ مبتلا شد. تولید پروژه در ماه نوامبر نیز با ابتلای یک بدلکار دیگر به ویروس متوقف شده بود.  کمپانی وارنر اعلام کرد که تاریخ اکران فیلم اول اکتبر ۲۰۲۱  است. پیش‌تر گزارش شده بود که فیلمبرداری مکرر بعضی صحنه‌ها توسط ریوز برای پتینسون طاقت‌فرسا بوده است.

زویی کراویتس در نقش «زن گربه‌ای»، «کالین فرل»، «پل دینو» و «اندی سرکیس» از جمله دیگر بازیگران فیلم «بتمن» خواهند بود.

1400/1/20 01:22:48