معرفی سریال جدید کیت وینسلت: «مر از ایست تان»

سینماتریبون:کیت وینسلت در سریال کوتاه تلویزیونی و هفت قسمتی «مر از ایست‌تان/Mare of Easttown» ایفای نقش می‌کند که از شبکه تلویزیونی اچ‌بی‌او و سپس شبکه آنلاین  اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.

پدیدآورنده سریال «مر از ایست‌تان» برد اینگلسبای است و کریگ زابل تمام اپیزودهای مجموعه را  می‌سازد.

داستان درباره  کارآگاهی به نام مر شیهان(کیت وینسلت) در شهر کوچکی در پنسلوانیاست. او باید دنبال قاتلی محلی بگردد در حالی که زندگی شخصی او  در حال فروپاشی و دگرگونی است.

در «مر از ایست‌تان» گای پیرس مقابل کیت وینسلت نقش‌آفرینی می‌کند.این دو چندسال پیش در مجموعه کوتاه تلویزیونی «میلدرد پیرس» (محصول اچ‌بی‌او) باهم همکاری کرده بودند.  دیگر بازیگران مجموعه عبارتند از جولین نیکلسون ،جین اسمارت و انگوری رایس.

«مر از ایست‌تان» به سویه تاریک یک جامعه کوچک می‌پردازد و این مساله را که چگونه خانواده و تراژدی‌های گذشته می‌تواند بر زمان حال تاثیربگذارد، عمیقا بررسی می‌کند.

در «مر از ایست‌تان» شخصیت  مر شیهان متفاوت از  شخصیت وینسلت  در نقش مادری تنها در دوران رکود اقتصادی در «میلدرد پیرس» است که در آنجا با یک دختر بیش از حد جاه طلب دست به گریبان بود اما مطمئناً او باید همان انرژی را برای نقش ارائه می‌داد.

وینسلت دو قسمت اول و دوم مجموعه  را در پایان سال 2018  خواند، هنگامی که مشغول فیلمبرداری  فیلم«آمونیت» ساخته فرانسیس لی بود . اما هنگامی که سعی داشت نقش مر را بازی کند ، اعتراف می‌کند که با یکی از «بزرگترین چالش هایی دوران کاری خود روبه رو شد.»

وینسلت می‌گوید:«  هیچ چیز این کاراکتر شبیه من نیست - اگر بازیگری باشید که دوست دارید احساس وحشت کنید و در معرض دید باشید ، نقش بسیار وحشتناکی است. من هرگز چنین نقشی را بازی نکرده بودم و با خواندن فیلمنامه بلافاصله هیجان زده شدم.  واقعاً احساس کردم نه تنها او را می‌شناسم بلکه دنیایی را که او در آن زندگی می کند درک کردم. این حس  که چنان در یک جامعه‌ای جا افتاده اید که هر از گاهی به نوعی فراموش می کنید کیستید، قابل درک بود.»

وینسلت درباره شخصیت مر شیهان اضافه می‌کند :« او احساس مسئولیت  می‌کند و باری سنگینی بر دوش می‌کشد که به او انگیزه می‌بخشد. داستان روی این ویژگی توجه زیادی نشان داده  که ریشه در حقیقت دارد. این ویژگی واقعا در من تاثیرگذاشت.»

مجموعه «مر از ایست‌تان» ماه آوریل از شبکه اچ‌بی‌او پخش خواهد شد.

 

 

 

1400/1/20 01:25:23