صحبت‌های جدید آنجلینا جولی
مثل آب شدن یخ

سینماتریبون:آنجلینا جولی در جدیدترین مصاحبه خود با مجله «ووگ» درباره جدایی از برد پیت و دوران پس از آن صحبت کرد.

جولی گفت چند سال سخت را گذارنده و بر روی التیام خانواده‌اش تمرکز کرده.

او در این مصاحبه به چالش‌های اخیرش و زاویه جدیدی به مسائل شخصی خود نگاه انداخته است.آنجلینا جولی  مادر شش فرزند است .او  سال 2016 از برد پیت جدا شد. جدیدترین فیلم آنجلینا جولی  «کسانی که آرزو می‌کنند بمیرم» در ماه می ۲۰۲۱ از  شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.

در ادامه بخش‌هایی از صحبت‌های او را می‌خوانید:

چند سال اخیر بسیار سخت بوده. بر روی التیام خانواده‌ام تمرکز کرده‌ام. به آرامی در حال بهبود است، مثل آب شدن یخ و بازگشت خون به بدنم . اما هنوز به آن مقطع نرسیده‌ام. هنوز نرسیده‌ام. امیدوارم که برسم.

در چهل و چند سالگی احساس آسودگی بیشتری نسبت به سال‌های جوانی دارم. شاید به این دلیل که… نمی‌دانم… شاید به این دلیل که مادرم زیاد زنده نماند، بنابراین افزایش سن برای من نوعی پیروزی است تا غم.

هیچ‌گاه با بی‌حرکت نشستن میانه‌ای نداشته‌ام. هرچند می‌خواستم چندین فرزند داشته باشم و مادر شوم، همیشه آن را مثل «جین گودال» [دانشمند انگلیسی] تصور می‌کردم که به دل جنگل می‌رفت. آن را به شکلی واقعی و سنتی تصور نکردم. احساس می‌کنم که فاقد توانایی‌های سنتی مادرانی هستم که در خانه می‌مانند. تا اینجا تاب آورده‌ام چون بچه‌ها انعطاف نشان می‌دهند، و به من کمک می‌کنند، اما به‌هیچ‌وجه توانایی‌اش را ندارم.

1400/1/20 01:24:37