افشاگری ایوان ریچل وود
فریب خوردن ستاره «وست ورلد»

سینماتریبون:  ایوان ریچل وود  بازیگر فیلم «کاجیلیونر» و ستاره مجموعه «وست‌ورلد» درباره  مرلین منسون خواننده و بازیگر آمریکایی افشاگری و او را متهم کرده که چندسالی فریبش داده  و  رفتار بدی با او داشته است.

وود در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: «اسم فردی که با من بدرفتاری کرد برایان وارنر است ، دنیا او را به نام مرلین منسون می‌شناسد. در نوجوانی شروع به فریب دادن من  و تا چندین سال با من بدرفتاری داشت. با فریب مجبور به انجام کارهایی شدم. زندگی زیر سایه ترس از انتقام، تهمت و باج گیری بس است.»

«می خواهم تا  این مرد خطرناک را  افشا کنم و به کسانی که او را در مسیر قدرت دادند  اعتراض کنم، پیش از آنکه زندگی افراد بیشتری را تباه کند. در کنار قربانیان بی‌شمار دیگری که به سکوت خود پایان می‌دهند می‌ایستم.»

پس از این افشاگری، چهار زن دیگر علیه منسون اتهاماتی از جمله آزار جنسی، شکنجه روانی، و اشکال مختلف خشونت، تهدید و ... را مطرح کرده‌اند. وکلای منسون در سال‌های گذشته اتهامات مشابهی را رد کرده بودند. منسون و وود در سال ۲۰۰۷ باهم دوست شدند . وود ۱۸ و منسون ۳۶ ساله بود. آن‌ها ژانویه ۲۰۱۰ نامزد کردند، اما هفت ماه بعد به رابطه‌ی خود پایان دادند.

وود در سال‌های گذشته از رابطه‌ی مسمومی با یک مرد در اوایل نوجوانی سخن گفته بود، اما نامی از منسون نیاورده بود.

1400/1/20 01:24:30