همکاری دوباره با دارن آرونوفسکی پس از بیست سال
طوفان جرد لتو

سینما تریبون:جرد لتو بازیگر برنده اسکار  و دارن آرونوفسکی پس از بیست سال بایکدیگر همکاری خواهند کرد.

 

به گزارش ددلاین همزمان با بیستمین سالگرد تولید «مرثیهای برای یک رویا»، جرد لتو و دارن آرونوفسکی پروژه‌ی جدیدی برای همکاری باهم پیدا کردند.

قرار است داستان کوتاه «طوفان» از کوجی سوزوکی رمان نویس و فیلمنامه‌نویس ژاپنی  و نویسنده حلقه، دستمایه فیلمی شود که جرد لیتو در آن نقش آفرینی و دارن آرنوفسکی کارگردانی کند. فیلمنامه را آرونوفسکی به همراه  لوک داوسن می‌نویسد و جیسون بلوم (بلوم هاوس پروداکشنز) تهیه «طوفان» را برعهده خواهد داشت.

جرد لتو این داستان را خوانده بود و ده سال طول کشید تا بتوانند امتیازش را خریداری کنند.

داستان در یک دریای آرام می‌گذرد، جایی که یک قایق ماهی‌گیری ، یک کشتی تفریحی متروکه را با پیام اضطراری عجیبی کشف می‌کند. وقتی که یک ملوان می پذیرد کنترل این کشتی تفرحی متروکه را می‌پذیرد به زودی متوجه می‌شود که چرا خدمه باتجربه‌تر قایق ماهی‌گیری این کشتی تفریحی متروکه را «کشتی ارواح» نامیده‌اند.

پروژه بعدی دارن آرونوفسکی «نهنگ» است که با حضور براندن فریرز از ماه مارس می‌سازد. او سپس به سراغ «طوفان» خواهد رفت. جرد لتو در فیلم آماده نمایش «چیزهای کوچک» مقابل دنزل واشینگتن و رامی مالک نقش‌آفرینی کرده است.این فیلم از روز جمعه در شبکه اچ بی او مکس و سالن های سینما  به نمایش درخواهد آمد.

1400/1/20 01:24:12