هنری کویل سوپرمن نخواهد شد
سوپرمن بی سر

سینماتریبون:هنری کویل در فیلم  جدید «شزم» در نقش سوپرمن بازی نکرد. این در حالی است که قرار بود هنری کویل در فیلم «شزم:خشم خدایان» نقش سوپرمن را بازی کند. این حضور افتخاری بود. اما ورایتی گزارش داد که به دلیل برنامه‌های فشرده نتوانست در این فیلم ایفای نقش کند و به همین دلیل در این فیلم فقط بدن سوپرمن در «شزم» نمایش داده خواهد شد و چهره و سر این ابرقهرمان در  فیلم نمایش داده نمی‌شود.

« شزم» به کارگردانی دیوید اف. سندبرگ در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و محصول کمپانی دی .سی  بود که زکری لی وای، مارک استرانگ، اشر انجل، جک دیلن گریزر , آدام برودی بازیگرانش بودند.

این فیلم نزدیک به ۳۶۶ میلیون دلار فروش کرد. در قسمت جدید «شزم» یک بدلکار  -رایان هندلی - نقش سوپرمن را در سکانس پایانی فیلم بازی کرده و چهره او اصلاً نشان داده نشده و از گردن به پایین وی دیده می‌شود. در این سکانس سوپرمن به مدرسه می‌رود تا به افرادی که زندگی را برای بهترین دوست بیلی سخت کرده‌اند، نشان دهد از وی حمایت می‌کند.

دیوید اف. سندبرگ کارگردان قسمت دوم گفت که هنری کویل قرار بود در اوسط فیلمبرداری به پروژه ملحق شود اما به دلیل برنامه‌های فشرده او این اتفاق نیافتاد.

قرار است هنری کویل در پروژه‌های بعدی دی‌سی و برادران وارنر نقش سوپرمن  را بازی کند

1400/1/20 01:25:01