سفر بازیگر ایرانی بالیوود به زادگاهش
سجاد دل افروز به دنبال استعدادهای ایرانی

سجاد دل افروز جهت یافتن استعدادهای ایرانی و استفاده آنها در پروژه های بالیوودی به ایران سفر می‌کند.
سجاد دل افروز بازیگر ایرانی بالیوود در فیلم «تایگر زنده است» ساخته علی عباس ظفر مقابل سلمان خان و کاترینا کیف در نقشی منفی بسیار خوش درخشید.او با این فیلم در سینمای هند برای خود توانست موقعیتی پیدا کند.

مردم و منتقدان بازی او را در فیلم «تایگر زنده است» ستایش کردند و حتی نویسنده فیلم «شعله» سلیم خان (پدر سلمان خان) او را با جبار سینگ (امجد خان) بازیگر نقش منفی فیلم شعله مقایسه کرد که پرآوازه ترین کاراکتر نقش منفی بالیوود است.

سجاد دل افروز بزودی برای یافتن استعداد های ایرانی به ایران سفر می کند.قرار است استعدادهایی که او پیدا می‌کند در فیلم‌های هندی ایفای نقش کنند.سجاد دل افروز برای موفقیت در سینمای هند تلاش زیادی انجام داد.

او در مصاحبه‌ای سال گذشته درباره تلاش‌های خود برای رسیدن به موفقیت در سینمای هند توضیحاتی ارائه داده بود.

سجاد دل افروز می گوید: «من قبل از مهاجرت به هند عاشق بالیوود بودم ، اما راستش را بخواهید فکر نمی‌کردم که چقدر سینمای بالیوود عالی است تا این‌که به هند آمدم. من یکی از هزاران نفری بودم که هر روز فقط به عشق بازیگری راهی شهر مومبایی می‌شدند. نه تنها اولین حضور من در بالیوود تجربه موفقی نبود ، بلکه یک ضرر کلی بود. با این حال ، ناامید نشدم و سرانجام در سال 2014 ، از نیراج پندی تماسی داشتم. او از من دعوت کرد تا در یکی از فیلم هایش نقشی کوتاه داشته باشم.»

سجاد پس از همکاری با نیراج پندی ، در سه فیلم دیگر نیز ایفای نقش کرد ، اما هیچ یک از آنها نتوانست تماشاگران هندی را به خود جلب کند ، بنابراین  او در بالیوود شلوغ شکست خورد. سرانجام ، در سال 2016 ، سجاد دل‌افروز ایمیلی از یاش راج فیلم دریافت کرد. طرفداران بالیوود از این واقعیت آگاه هستند که اهمیت کمپانی یاش راج فیلمز در بالیوود معادل شرکت برادران وارنر در هالیوود است.

او توانست نقش منفی ابو عثمان را در «تایگر زنده است» به کارگردانی علی عباس ظفر و تهیه کنندگی کمپانی یاش راج فیلمز ایفا کند.

سجاد دل افروز با این نقش توانست به موفقیت دست پیدا کند.او  اخیرا در مجموعه « Special Ops» به کارگردانی نیراج پندی حضور داشته که از شبکه هات استار در هند پخش شد و توانست 350 میلیون ببیننده را جذب کند.

                                              

1400/1/20 01:24:06