واکنش آنی از برلیناله 2022: فیلم رمان نویس (هونگ سانگ‌ سو)
در ستایش علافی!

خلاصه فیلم: یک رمان نویس زن سفری طولانی را طی می کند تا از کتابفروشی که توسط یک همکار جوان تر اداره می شود بازدید کند. سپس او به تنهایی از یک برج بالا می رود و با یک کارگردان سینما و همسرش برخورد می کند. آنها در یک پارک قدم می زنند و با بازیگری ملاقات می کنند، پس از آن رمان نویس سعی می کند بازیگر را متقاعد کند که با او فیلم بسازد. او و بازیگر زن چیزی برای خوردن می‌آورند، سپس دوباره به کتابفروشی که گروهی از مردم در آن مشروب می‌نوشند، سر می‌زنند. بازیگر مست می شود و به خواب می رود و…

 

گای لاج(ورایتی): جدیدترین مینیاتور نویسنده پرکار کره جنوبی، در میان اصلی‌ترین آثار او قرار نمی گیرد اما همچنان لذت‌های سرگرم‌کننده‌ فراوانی را ارائه می‌دهد. فیلم رمان نویس از ایده‌ رانش، شکاف و از زمانی که برای شنیدن افکار خود بیکار می گذرانید، حمایت می‌کند.

مت گروبار(ددلاین): فیلم رمان‌نویس بار دیگر ثابت می‌کند که شگفتی‌هایی که این کارگردان برای تماشاگران در نظر گرفته پایانی ندارد.

استفانی بانبری(ددلاین): فیلم هونگ سانگ سو بخشی از زندگی کره ای را با ظرافت های مرسوم خود در بر می گیرد. کارگردان هونگ، نویسنده، تهیه‌کننده، تدوینگر و آهنگساز خودش نیز است اما همچنان داشتن یک ارتباط مشارکتی با بازیگران برایش اهمیت دارد.

1400/12/3 15:29:05