واکنش آنی از کن 75: ستاره‌ها در ظهر
ترس شکست وحشت عشق

کارگردان: کلر دنیس/  نویسندگان: کلر دنیس (فیلمنامه)، اندرو لیتواک (فیلمنامه) و دنیس جانسون (رمان)/ بازیگران: جو الوین، مارگارت کوالی و جان سی ریل/  ژانر: درام / بخش : رقابتی.

 

خلاصه داستان: در نیکاراگوئه در سال 1984، یک تاجر انگلیسی مرموز و یک روزنامه‌نگار آمریکایی سرسخت، رابطه عاشقانه‌ای را آغاز می‌کنند و در همین هنگام  درگیر لابیرنتی خطرناک از دروغ‌ها و توطئه‌ها می‌شوند و  به اجبار برای فرار از کشور تلاش کنند.

 

ورایتی (آنا ماری د لا فوئنته): دنیس در پاسخ به اظهار نظر اورتگا در مورد اینکه چگونه سبک فیلم‌سازی غریزی دنیس به جاز بداهه تشبیه شده است، چنین پاسخ داد: "هر فیلم مانند یک قلمرو جدید است، خوب است که گم شوید و مسیری را در این راه انتخاب کنید... این به من کمک می‌کند که نترسم و به من امکانات بیشتری برای یافتن راهی می‌دهد."

آلوین نیز بیان داشت: "از آنجایی که سبک کارگردانی کلر بسیار غریزی است، باید به طور طبیعی مقابل آن تسلیم شد." او افزود: "مجموعه‌های او شبیه هر مجموعه دیگری است که من در آن حضور داشته‌ام"

دنیس در صحبت با ورایتی گفت که حدود 10 سال پیش رمان جانسون را خوانده بود و آن را بیشتر به عنوان یک داستان عاشقانه بین دو نفر می‌دید که اگر انقلاب نمی‌شد ملاقات نمی‌کردند. او منعکس کرد: "همچنین این داستان در مورد ترس و وحشت از عشق و  ترس از شکست است.

 

1401/3/6 14:37:23