واکنش جولی اندروز به درگذشت پلامر
از دست دادن دوستی عزیز

سینماتریبون:روز جمعه کریستفر پلامر در سن 91 سالگی درگذشت. او  ۷۵ سال از عمر خود را در عرصه‌ی سینما و تئاتر گذراند و در بیش از ۱۰۰ فیلم ظاهر شد. نقش کاپیتان جان فون تراپ در فیلم «آوای موسیقی» به کارگردانی رابرت وایز  مشهورترین نقش سینمایی اوست.

در پی درگذشت پلامر، بسیاری از فیلمسازان و بازیگرانی که با او همکاری کرده بودند به او ادای احترام کردند.

جولی اندروز همکار و دوست دیرینه‌‌ی او پس از شنیدن خبر درگذشت کریستفر پلامر می‌گوید:« جهان امروز یک بازیگر عالی را از دست داده و من یک دوست عزیز را از دست داده ام. »

«من خاطرات کار  مشترک و تمام شوخ طبعی ها و تفریحاتی را که در طول سالها با هم داشتیم ، ارزشمند می دانم. من به همسر دوست داشتنی او ایلین و دخترش آماندا تسلیت می‌گویم.»

ریدلی اسکات کارگردان «همه پول‌های دنیا» می‌گوید: «کمتر از دو سال قبل افتخار همکاری با او را داشتم و تجربه‌ای شگفت‌انگیز رقم خورد. به ایلین تسلیت می‌گویم. دلتنگش خواهیم شد.»

«کریس اوانز» که در «چاقوکشی» مقابل پلامر بازی کرده در صفحه‌ی توییترش می‌نویسد: «یکی از خاطرات خوش من از «چاقوکشی» نواختن پیانو با هم در خانه ترومبلی میان برداشت‌ها بود. او یک مرد دوست‌داشتنی و استعدادی افسانه‌ای بود.»

ادگار رایت کارگردان بریتانیایی می‌نویسد: «حالا چه کسی نجاتمان می‌دهد؟»

جوزف گوردن لویت می‌گوید:‌ «کریستفر پلامر… یکی از بهترین‌ها.»

رایان جانسون» می‌نویسد:‌ «در آرامش باشی کریستفر پلامر، یک اسطوره زنده که هنرش را دوست داشت و یک جنتلمن واقعی بود. سعادتمند بودم که با او همکاری کردم.»

 

.

 

1400/1/20 01:24:58