پروژه در مرحله ابتدایی تولید است
«گتسبی بزرگ» سریال می شود



کتاب گتسبی بزرگ نوشته اسکات فیتزجرالد باری دیگر دستمایه یک مجموعه تلویزیونی خواهد شد.

به گزارش ددلاین ای ایی استودیو و آی تی وی استودیو با همکاری نویسنده مایکل هرست(فیلمنامه نویس واکینگ ها) یک مجموعه تک فصلی برمبنای کتاب کلاسیک اسکات فینزجرالد در دست تولید دارند.

هرست نویسنده و تهیه کننده اجرایی سریال همراه با کمپانی گراندلوز پروداکشنز به مدیریت مایکل لاندن خواهد بود.

داستان این مجموعه زندگی پنهان شخصیت های کتاب را از طریق لنزهای مدرن از یک رویای درهم شکسته آمریکایی کشف می کند و در عین حال جلوه ای کامل از نگاه بی زمان فیتزجرالد را نیز به تصویر می کشد.

بی‌شک کتاب گتسبی بزرگ نوشته‌ی اسکات فیتز جرالد، یکی از برترین رمان‌های قرن بیستم است که در اوج ظرافت و هنر، پیام‌های خود را در قالب هوس، هرزگی، تباهی و بی‌قیدی که همه در ثروت نهفته، به مخاطب عرضه می‌کند.

کتاب گتسبی بزرگ (The Great Gatsby)، یک رمان فاخر از ادبیات کلاسیک امریکایی است که ظاهرأ داستانی در مورد عشق بی‌ثمر یک مرد به زن است. با این حال، زمینه‌ی اصلی رمان دامنه‌ای بزرگتر و کمتر رمانتیک دارد. این کتاب به سراغ نقدگونه‌های مختلفی از مضامین عدالت، قدرت، صلح، خیانت، رویای آمریکایی و از همه بیشتر تفاوت طبقات اجتماعی پرداخته است.

از کتاب «گتسبی بزرگ» چندین بار در سینما اقتباس شده است. وارنر بکستر در سال ۱۹۲۶، آلن لد در سال ۱۹۴۹، رابرت ردفورد در سال ۱۹۷۴ و لئوناردو دی‌کاپریو در سال ۲۰۱۳ نقش جی گتسبی را بازی کرده‌اند.

1400/1/20 01:23:58